Trening mobility polega na wykonywaniu ćwiczeń mających na celu poprawę ruchomości naszych stawów, rozciąganiu napiętych mięśni i ścięgien. Trening ten wykonujemy bądź z pomocą partnera treningowego, bądź wykorzystując do tego masę własnego ciała. Do przeprowadzenia ćwiczeń służą nam wałki, rollery, sztangi, gumy, piłeczki, itp.

W treningu funkcjonalnym wykonujemy ćwiczenia, które nawiązują do codziennych czynności, takich jak: podnoszenie, wstawanie, przenoszenie przedmiotów, sięganie po coś, chodzenie po schodach, itp. Jest to trening ogólnorozwojowy, gdyż w wykonywanie ćwiczeń zaangażowane jest całe nasze ciało. 

Stretching czyli rozciąganie mięśni - statyczne lub dynamiczne. Jest to istotny element treningu nie tylko ze względu na poprawę jego efektywności. Rozciąganie wpływa pozytywnie na gibkość naszego ciała, pozwala pozbyć się np. bólu kręgosłupa, bólu stawów. Przyczynia się do ochrony przed urazami i szybszej regeneracji mięśni.

Jestem trenerem personalnym licencjonowanym przez Polski Związek Trenerów Personalnych. Posiadam wpis do bazy EREPS - europejskiego rejestru instruktorów sportu, trenerów i wykładowców z sektora zdrowia, fitness i aktywności fizycznej.

Oprócz kwalifikacji trenera personalnego ukończyłem następujące szkolenia, potwierdzone odpowiednimi certyfikatami:

  • Dietetyka poziom I

  • Dietetyka poziom II

  • Trening w zawieszeniu

  • Trening kettlebells

  • Trening funkcjonalny

  • Trening mobility

  • Core & stability

  • Trening Cross poziom I

  • Trening Cross poziom II

 

 

Trening mobilizacyjny

Trening funkcjonalny

Stretching

Trening siłowy ma na celu zwiększenie naszej siły i masy mięśniowej. Wykonujemy go w tzw. strefie wolnych ciężarów, a więc w tej części siłowni gdzie znajdują się sztangi i hantle. I to właśnie tych przyrządów używamy podczas treningu siłowego. Trening ten w znacznym stopniu przyczynia się także do redukcji tkanki tłuszczowej.

Praca z odważnikami kettlebells przynosi spektakularne efekty. Różnią się one od tradycyjnych hantli tym, że poprzez swój kształt mają inaczej rozłożony środek ciężkości. To wpływa na zaangażowanie całego ciała podczas treningu, nie tylko mięśni "zewnętrznych", ale także mięśni głębokich, tzw. core.

Crosstrening to rodzaj treningu opierający się na ruchach funkcjonalnych i wielopłaszczyznowych. Celem jest poprawa siły, wydolności, wytrzymałości oraz wzrostu masy mięśniowej. Wykorzystywany również jako skuteczna metoda przy redukowaniu tkanki tłuszczowej. Rozwija szybkość, sprawność i psychomotorykę.

Trening siłowy

Trening z kettlebells

Cross training

Trening z taśmami TRX jest nazywany treningiem w zawieszeniu. Na uwagę zasługuje tutaj fakt, że podczas treningu z taśmami jesteśmy w stanie zaangażować te mięśnie, które trudno wytrenować na siłowni podczas tradycyjnych ćwiczeń. Taśmy angażują zarówno mięśnie powierzchniowe, jak i mięśnie głębokie.

Core z ang. rdzeń. Każdy potrzebuje silnych mięśni tułowia i brzucha. Dobrze zastosowany trening Core to właśnie trening stabilizacji, siły maksymalnej, szybkości, koordynacji, a nawet czucia głębokiego i równowagi. Rozwój mięśni core jest kluczowym aspektem podczas zmagania się z dużymi obciążeniami.

Supersety to inaczej superserie, czyli tzw. serie łączone. Polegają one na wykonywaniu najczęściej dwóch ćwiczeń na te same, bądź inne partie mięśniowe, jednego po drugim. Ta metoda treningowa z jednej strony ma za zadanie pobudzić jeszcze bardziej nasze ciało, z drugiej pozwala zaoszczędzić lub efektywniej wykorzystać czas na treningu.

Trening z taśmami TRX

Trening Core & Stability

Supersety

Metody treningowe stosowane przeze mnie podczas treningów personalnych

Nazywam się Maciej Zieliński i jestem trenerem personalnym.

Treningi personalne prowadzę w siłowni CityFit przy Rondzie ONZ 

Zapraszam Cię do kontaktu.

Treningi personalne prowadzę w siłowni CityFit Rondo ONZ, Warszawa ul. Twarda 18. Zapraszam Cię do kontaktu.

Witaj na mojej stronie

Nazywam się Maciej Zieliński i jestem trenerem personalnym.

 

Kontakt

Witaj na mojej stronie

Nazywam się Maciej Zieliński i jestem trenerem personalnym.

Treningi personalne prowadzę w siłowni CityFit Rondo ONZ, Warszawa ul. Twarda 18. 

Maciej Zieliński

trener personalny

Oprócz kwalifikacji trenera personalnego ukończyłem następujące szkolenia, potwierdzone odpowiednimi certyfikatami:

  • Dietetyka poziom I

  • Dietetyka poziom II

  • Trening w zawieszeniu

  • Trening kettlebells

  • Trening funkcjonalny

  • Trening mobility

  • Core & stability

  • Trening Cross poziom I

  • Trening Cross poziom II

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave

W kilku słowach o tym co robię

Mam na imię Maciej i jestem trenerem personalnym. Treningi prowadzę w Warszawie. Więcej informacji na mój temat i opis kwalifikacji znajdziesz w dziale "O mnie"

Wszystkich zainteresowanych współpracą odsyłam do działu "Treningi" oraz do kontaktu  poprzez email  lub  formularz w dziale "Kontakt"

Jeśli zainteresowała Cię moja osoba